Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 hehehe, det jeg lurer på er om alle har en "tenkestemme" inni hodet sitt.. Er det din egen stemme, eller en annen? Min stemme har egentlig ikke noe lyd, er liksom bare der..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Rareste innlegget jeg har lest på lenge. Har aldri tenkt over det... Hvis jeg synger på en sang inni hodet mitt, la oss si U2, så hører jeg stemmen til Bono. Når jeg "snakker" inni hodet mitt, hører jeg min egen stemme, men da veldig ofte på engelsk.
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 ja DET er i allefall rart. Skulle ikke mer en en uke i Frankrike til for at jeg tenkte på (dårlig) fransk. Stemmen i hodet er vel min egen. Tror jeg. *tenke litt* Joda, den er min, men dempet, på en måte.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Tenkte over det mens jeg ventet på at innlegget skulle åpnes, og oppdaget at du hadde akkurat samme konklusjon som meg... Ingen lyd, bare ord liksom... Veldig rart. Aldri tenkt over det før...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Det er min egen stemme. Jeg liksom snakker inne i meg. Har hatt stemme på både dialekt, nynorsk, engelsk og tysk faktisk, alt etter hva jeg har drevet med og sånn. Ofte tenker jeg høyt uten å vite det, og da hender det jeg får litt rare blikk. Det er bare når jeg er hjemme da, så bare sambo som har fått se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå