Mina06+Mats09 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Detta har jeg venta loeeeenge på=) Men etter å ha veldig vondt i puppene i natt, så tok jeg en test i sta og der var det TO streker!!! Jippi:))
SuperKlar86Gravid Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!! Også etter 22 pp !! Det UNNER jeg det bare SÅÅÅÅ mye! Lykke til på ferden! Håper å komme inn til 1.tri jeg også så snart som fy.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Må nesten signere hu over Unner deg virkelig det etter 22 pp! Håper bare spira klamrer seg fast i 9 mnd
Mina06+Mats09 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Takk for det=) Har vært ganske tøft og prøve så lenge, holdt på å miste motet maaange ganger, men lykke til alle prøvere det går som regel til slutt ennå så svart det ser ut i blandt:D
3smånå Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye!! Er imponert over at du har klart å holde motet oppe, det hadde ikke jeg klart. Ønsker deg og spiren lykke til på ferden=)
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer så mye!!!! ) Alltid kjekt når det klaffer og ekstra kjekt når en har prøvd så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå