Gå til innhold

Plutselig lyst på diverse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

noen flere enn meg som plutselig bare må ha noe??

var ikke sånn i forrige svangerskap, da var matlysten på plass...men denne gangen har jeg egentlig ikke lyst på noe ,men plutselig kommer suget etter noe over meg...i dag var det løkringer...av alle ting....hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fem uker i dag, men rare matvaner har allerede startet. Vanligvis har jeg skikkelig søtsug om kveldene, men det forsvant denne uka. Har salthunger, lyst på bacon eller oliven. Og akkurat som om noe av maten smaker annerledes, og spiser minimalt i løpet av dagen.

Hadde det akkurat på samme måte forrige svangerskap.

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg har merket det veldig godt! PLUTSELIG har jeg helt usannsynlig lyst på noe jeg egentlig ikke liker til vanlig. Og det gir seg ikke før jeg får spist det heller. I tillegg smaker alt veldig annerledes og forskjellig for tida :-P Jeg vil ikke ha potetbåter fra favorittkaféen min, men pommes frites fra Burger King er nam nam! Merkelig.

Skrevet

hehe ja,helt utrolig hvordan disse lystene kan oppstå...MÅ ha det, bare MÅ ha det hehe...godt det ikke er bare meg....

hadde ikkenoe sånn sist jeg var gravid, helt forskjellig denne gang...mistenker at det kanskje kan være en gutt denne gang siden symptomene er så forskjellige:)

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på Mozell, stakkars mannen min som må ut å kjøpe til alle døgnets tider. Jeg har aldri likt mozell før, men nå drikker jeg det jeg får tak i :D Er ikke det sunneste jeg kan ha i meg da.. så prøver å begrense litt... hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...