Lotta2010x2012 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har enda ikke kommet til 1. trimester, men jeg lurer veldig på om dere som har kommet hit merket stikking i livmora da dere ble gravide. Hører alle prater om at det stikker i magen, men hvor på magen "skal" det liksom stikke? Jeg kjenner stikk både her og der, men jeg tar ikke det som no symtom fordet akkurat... Håper noen kan svare:)
BettyBe Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Fant ut kun for en uke siden at jeg er gravid, og er nå i uke 4+4. Eller 17 dpo.. Hvor det "skal" stikke vet jeg ikke helt, men hos meg stikker det litt rundt om kring.. i området nedenfor bukse-beltet i all hovedsak, og der hvor jeg inbiller meg at egglederne mine går, veksler litt mellom høyre og venstre side... Har litt mens-følelse, bare uten blod.. heldigvis.. Lykke til Lotta87!
gullemitt09 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Har det også slik... Men mest stikking på venstre side under bukselinningen =) Det er helt normalt, o det betyr bare at livmoren utvider seg. Kan ofte kjennes sterkere om man er i fysisk aktivitet ;o) Lykke til med evt kommende spire.... =)
Lotta2010x2012 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Mange takk begge to, og masse lykke til med spiren deres:D Håper jeg kan komme etter til uka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå