Tingeling27 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 hei på tirsdag var jeg og tok en hcg prøve, var og tok en ny i dag...den fra tirsdag var 52 000...er det normalt for å være i slutten av uke 5??? noen som har erfaring??
snuffe Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Det er høyt. Mistenker de to? Ikke så høyt at det ikke er normalt for enlinger altså, men om du vet at du ikke er mer enn seks uker på vei hadde jeg tenkt at det kanskje var greit med en tidlig ultralyd for å sjekke om det er en eller to. Sjekk betabase.info for masse hcg-statistikk.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Kan tyde på to ja =) be om en ultralyd, sa de ingenting ?
Tingeling27 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 er det høyt?? jeg var på ul på tirsdag, hvor gyn så ett lite fosteranlegg på 2 mm og han var usikker på om han så hjertet pulsere eller om det var forstyrrelser i bildet...så enten er jeg kortere på vei enn jeg trodde (var 6+1 etter min beregning) eller det er noe galt. derfor ville han at jeg skulle ta en hcg prøve og ta en ny i dag...jeg var ikke inne hos gyn i dag, var bare og tok prøven og da spurte jeg damen om de hadde fått svaret fra tirsdag.... uh...tror dere det kan være to assa?? moren til sambo er nemlig tvilling...shiiiit.... hvor finner jeg sånn tabell for hcg da og hva er vanlig i uke 5 eller 6??
Tingeling27 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 de sa foresten ikke noe annet enn 52 000....tror ikke hun vet hvor langt jeg er eller skal være...hun skulle bare måle hcg...
Tingeling27 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2009 hehe tja...jeg vet ikke helt om jeg er helt klar for tvillinger jeg....:S men vet ikke helt om jeg skjønte den kalenderen...hadde vel el mellom 2 og 4 februar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå