Gå til innhold

Æsj, hvorfor skjer dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 10.. Etter jeg ble gravid så har dopapiret festet seg når jeg har tørket meg *spyyy*.. Det er fryktelig ubehagelig og det gjelder alt dopapir, det rett og slett bare blir sittende fast. Dette hendte ikke før da jeg ikke var gravid. Jeg føler meg veldig ekkel når dette skjer og kvir meg for å gå på do... Noe nsom vet hvorfor det skjer? Jeg har en veldig god hygiene og at dette skjer ødelegger virkelig mye for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...