ormeynglet Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Har ordnet oss barnevakt, hun er 18 år. Barna våre er 3,5 år, 2 år og 7 mnd. Hvor mye bør vi tilby i timen? Aner ikke hva satsene er nå, tenkte rundt 100,- i timen. Er det for lite?
GuttemammaX3 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 For å sitte hjemme når barna sover synes jeg det er greit med noe godt å spise, litt sjokolade og brus, og en 200-lapp for en kveld, men nå er barnevakten min bare 15 år... for å passe på dagtid med våkne barn er det jo en del mer jobb, men 100 pr time høres greit ut:)
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Som babyliten har blitt stor sier; mat, drikke og snacks pluss et par hundrelapper må jo være greit for å passe sovende barn. Til sammenligning med våkne barn tar en svart dagmamma ca 200 kroner dagen per barn. Akkumulert blir det jo litt over en måned, kontra kun en kveld. Jeg synes 100 kroner timen er godt betalt jeg, det er tross alt svarte penger.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 100 kr timen er helt fint syntes jeg.Det ville jeg betalt. 200 kr er jo ingenting. 100 timen er flott så kommer hun kansje tilbake også hihi =0)
murmelmamma Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 vi bruker å betale 100 kr timen..men ikke over 500 kr for en kveld hvis du skjønner..... synes 500 kr for en kveld fra gjerne 19,00-01.00 er ok,,, da selvsagt med film, snop, evt mat / frukt og brus klart... Hun som passer hos oss er også 18 år...og vil GJERNE komme igjen..og det er viktig for meg...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå