Gå til innhold

Blir gal!! Klarer ikke glemme xen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over 2,5 år siden dumpa xen meg..

Fikk beskjed på tekstmelding at det ikke funka lenger, han hadde tenkt på det lenge.. Dette var tirsdag etter en guttetur i helga..

Da hadde i vært sammen i 4 år, "bodd sammen" i 2.. Jeg hadde fremdeles egen leilighet for enkelhets skyld, så vi byttet på hvor vi bodde.

Han sa også at han jobbet sent, så jeg kunne hente sakene mine mens han var på jobb..

Jeg var KNUST!!

Dagen etter dro jeg dit etter jobb for å levere nøkkelen.. Jeg ringte på, bodde tross alt ikke der lenger, og han kom ut.. Lurte på hvorfor jeg ikke kom rett inn som før, og ville ha en klem.. Vi holdt rundt hverandre i alt mellom 5 og 30 min mens vi begge gråt..

Jeg var nok litt desp etter å få ham tilbake, så det ble mange meldinger frem og tilbake de første ukene..

Så traff jeg han som idag er mannen min..

Vi var ikke sammen, men var litt frem og tilbake, når xen sent en kveld ringte og sa at han måtte møte meg.. Jeg kledde på meg og gikk ut, ble med ham hjem, han gråt, savnet meg og jeg ble der den natta.. Dagen etter sto jeg tidlig opp og dro, selvom han ville jeg skulle bli hele dagen. Samme gjentok seg flere ganger iløpet av de neste ukene/mnd.. Han ringte eller sendte meld, og vi møttes. Han lot meg tro at vi skulle bli sammen igjen.. Før han plutselig kuttet alt og sa at det ikke var noe vits.

Jeg og mannen min ble sammen for alvor, forlovet oss og giftet oss.

Jeg elsker ham av hele mitt hjerte!!! Og kan ikke tenke meg livet uten ham.

Men likevel klarer jeg ikke gi slipp på xen.. For ca 1 år siden sendte jeg ham en meld og sa unnskyld for at jeg hadde vært en gal xdame. Han sa at det ikke var noe problem, og at han var forlovet. Jeg svarte med at jeg var nygift.. Det ble han glad for - da hadde det "ordnet seg for begge" som han sa..

Jeg tenker på ham HVERTFALL en gang i uka.. Googler både ham og forloveden iblant, for å finne ut om de er gift enda.. Vet at de bor sammen nå.. For noen mnd siden sendte jeg ham en helt vanlig mail, med spsm om hvordan det går, lenge siden sist, hvordan går studiene osv.. har naturlig nok ikke fått noe svar.

Vet bare ikke hva jeg skal gjøre!!! Jeg klarer ikke å glemme ham!! vet ikke om det var måten det ble slutt på eller hva, men det gjør fysisk vondt enda...

Dette ble lengre enn jeg trodde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EKSEN DIN ER EN DRITTSEKK SOM LEKTE MED FØLELSENE DINE.

Hvis du ikke har forstått det enda, foreslår jeg at du får en eller annen til å slå en sprekk på den lille fantasibopblen du fremdeles lever inni, før du luller og laller deg for langt inni midten, og blir forlatt av han som er mere glad i deg enn noen har noensinne vært i deg!

Våkn opp fra denne dustedvalen din før det er for sent.

Og kutt ut å sende han meldinger!!!!!

Gal xdame??? what??? Nei, nå må du styre deg!

Slutt å bruk tanker på denne fyren! Les innlegget ditt 100 ganger. Minst!!

Skrevet

Det er over 9 mnd siden jeg sendte han melding eller mail..

Ser han aldri, vi bor i hver vår by..

Og det verste er at jeg VET at han var en dritt som lekte med følelsene mine!

Likevel så dukker han opp i hodet mitt hele tiden :(

HI

Skrevet

Dårlig gjort mot mannen din! Gå til psykolog,det trenger du.

Skrevet

hva da "dårlig gjodt mot mannen min"???

Og psykolog??

Skrevet

Jeg har det akkurat likt, men det er 6 år siden jeg og min x gikk fra hverandre. Vi hadde vært sammen i 2,5 år, ble gravid, mistet, etter det gikk det til helv.... Tilsammen 3 år var vi sammen.

Jeg elske han fortsatt så vanvittig høyt og tenker på han hver dag!

Skrevet

da vet du hvordan jeg har det..

jeg tenker ikke at jeg vil tilbake til ham, jeg romantiserer heller ikke forholdet vi hadde.

Det ville antagelig ikke fungert i lengden uansett.. Men tenker likevel på ham altfor mye..

HI

Skrevet

Vi hadde aldri fått det bra sammen, og hadde vi møttes nå hadde vi aldri blitt sammen igjen. Men jeg glemmer han aldri!

Skrevet

nemlig!

Men jeg lurer på hvordan det ville gått hvis vi møtte hverandre ved tilfeldighet.. Ville vi da oversett hverandre? Latt som ingenting?

Eller ville vi stoppet opp, snakket litt, kanskje tatt en kaffe?

Savner han meg iblant? Han gjorde det slutt forde han ville til utlandet og studere, men han dro aldri fordi han kom inn her i Norge.. Angrer han?

Hodet er så fullt av rare tanker.

Skrevet

Jeg møtte en eks som din, HI, ved en ren tilfeldighet. Jeg var så sjokkert over følelsene mine! De var helt borte! Og jeg tenkte: At jeg har tøysa bort så mye tid på den fyren!At jeg har ofret så mange tanker på den tufsen, som såret meg sånn den gangen for mange år siden! Han, som fikk jomfrudommen min, han som jeg var så glad i!

Idiotisk, tenkte jeg, snudde meg, og dro hjem til mann og barn ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...