murmelmamma Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 vi har valgt kommunal primært fordi den er nærmest til her vi bor... Men også fordi jeg vet at de kommunale driver etter kommunal norm på areal, antall barn og bemanning.. De private gjør ikke alltid det, og skal ha mer "profitt" ..dvs mer barn og mer penger per areal og ansatt en de kommunale er "nødt til".... Men ikke alle private er sånn...men de nær oss er sånn.... Ellers så har barnehagen vi valgte et godt rykte... det var viktigst...ikke om den var kommunal eller privat... Ellers så synes jeg kommunen er veldig ryddig i forhold til betaling, permisjoner, varsling om endringer og sånn. Vi er også sikret å få en annen barnehageplass om det skulle skje noe med barnehagen vi har nå.. Det kan ikke alle de private garantere... Vi valgte en med uteliv som hovedsatsning ... vi valgte ikke ut fra privat eller kommunal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå