Gå til innhold

svart eller brun skinnsofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er finest? Skal flytte og bytte ut nesten alle stuemøblene til våren. Skal også kjøpe stuebord, lampebord og evt seksjon eller bokhyller også. Tenkte å ha de møblene i lyst treverk. Har mørkt treverk på møblene nå og vil ha en forandring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på stilen din og ikke minst sofaen.

Skrevet

Dropp sofa i skinn. det ser så harry ut. Velg en pen sofa med stofftrekk, helst ull el.l

Skrevet

Det annonym 15.42, er også noe som kommer ann på sofaen og miljøet rundt. Om en har små barn er stoff veldig upraktisk og uhygenisk. Det skjønner en faktisk ikke før en får skinnsofa og ser alt som ville trekt ned i sofatrekket. På en skinnsofa er det bare å tørke det bort.

Skrevet

Enig.. Ikke kjøp skinnsofa, ser ikke bra ut! Litt tidlig nittitallet spør du meg, alâ rød hjørnesofa i skinn.... ikke pent!

Skrevet

Jeg er anonym 15.42

Jeg har to barn på 2.5 og 5 år. Har alltid hatt stoff sofa med små barn. Null problem. Barna spiser ved spisebordet. Lørdagsgodt inntas forran TV sittende på gulvet.

Ellers er klut med vasking etterhvert måltid og do besøk nok, til å ikke søle ned sofaen. =)

Skrevet

jeg synes mørke brun er finst det har jeg.

å hva som er finest av stoff og skinn spørs johelt p sofaen. mange stygger sofaer i både skin og stoff, like mane er harry å. å si at skin er harry er jo bare teit når det finnes tusen vis forskjellige, synes skin er mere praktisk å =)

Skrevet

brun skinnsofa er ganske tidløst..svart blir lett harry

Skrevet

Merker at folk ikke har helt peiling på interiør. Det finnes mer enn én type skinnsofa, og sofaen gjør ikke nødvendigvis rommet. Ekornes skinnsofa ca. 1990 gjerne i blått eller grønt er blodharry ja, men det finnes stiler og utrykk som er langt mer klassisk. Trikset er å ha klassisk design på de store tingene, og heller la tilbehøret følge tiden.

Og du som sier det ikke søles i sofaen din, det er fordi du ikke ser sølet. Inni sofaen vokser det nok mer enn en bakteriefamilie.

HI, du kan fint velge skinnsofa. Det finnes sofaer med rette linjer som gjør lite av seg. Fargen kan jeg ikke fortelle deg, men brunt er jo mykere enn sort, så du må nesten bestemme selv hva du liker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...