Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har akkurat lagt inn en bestilling på Akta Graco Logico S 09 m/base, da jeg kom over et kjempe bra tilbud Men kan lissom ikke finne noen spesielle tester av sete eller noen konkrete erfaringer av sete, på nett... Er det noen som har/har hatt et sånt sete, eller hvertfall et av samme merke, som kan gi meg noen erfaringer? *Håper*
lego Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Vi har også kjøpt det sete. Hadde en eldre versjon ev dette til mini og vi var veldig fornøyd med det. Veldig stødig, lettvindt og greit å ta med seg ut og inn av bilen. Det gamle sete var litt bratt den første tiden, mini ble hengende litt med hodet. Men det skal ha de endret på, så jeg tror ikke dette sete er like bratt som det gamle vi hadde. Har kun brukt seter fra Akta Graco på mini, er generelt veldig fornøyd med merket!
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Så bra, da får vi håpe jeg blir like fornøyd Takk for svar! Noen flere erfaringer, anyone..?
Elise29 Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hvor var det de hadde dette supertilbudet da?? Og hva kostet den? Vet ikke hva normal pris er...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 vi er kjempe fornøyd med vårt sete vi8 har acta graco trilogic
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2009 http://www.biteringen.no/produkter/bilseter/akta_logico_s_0-13kg_mbase/ De hadde begrenset antall, kun to forskjellige farger igjen når jeg bestilte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå