Gå til innhold

Akta Graco bilsete, noen med erfaringer? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat lagt inn en bestilling på Akta Graco Logico S 09 m/base, da jeg kom over et kjempe bra tilbud :)

Men kan lissom ikke finne noen spesielle tester av sete eller noen konkrete erfaringer av sete, på nett...

Er det noen som har/har hatt et sånt sete, eller hvertfall et av samme merke, som kan gi meg noen erfaringer?

 

*Håper* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også kjøpt det sete. Hadde en eldre versjon ev dette til mini og vi var veldig fornøyd med det. Veldig stødig, lettvindt og greit å ta med seg ut og inn av bilen. Det gamle sete var litt bratt den første tiden, mini ble hengende litt med hodet. Men det skal ha de endret på, så jeg tror ikke dette sete er like bratt som det gamle vi hadde.

 

Har kun brukt seter fra Akta Graco på mini, er generelt veldig fornøyd med merket! ;)

Skrevet

Så bra, da får vi håpe jeg blir like fornøyd :)

Takk for svar!

 

Noen flere erfaringer, anyone..? :)

Skrevet

Hvor var det de hadde dette supertilbudet da??

Og hva kostet den? Vet ikke hva normal pris er...

Skrevet

vi er kjempe fornøyd med vårt sete :D vi8 har acta graco trilogic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...