Gå til innhold

Fantastisk! Jeg er FERDIG!


Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Nå har jeg gått igjennom alt pensum for i år, og skrevet notater og lest på ALT. Det eneste som gjenstår er å skrive noen småoppgaver, gjøre ferdig en større oppgave (bare litt småpuss) og skrive endel notater over på pc.

Nå har jeg ihvertfall kommet meg igjennom alt pensumet - det som gjenstår nå er jo bare eksamenslesing, organisering og renskriving=)

 

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli ferdig, og forventa å være ferdig med selve pensumlesinga i slutten av april en gang, men neida, jeg har vært flink=)

 

Litt stolt over meg selv nå, ja=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jepp, det er jeg! Jeg har lest som en hest de siste ukene! Må være bygge rede-instinktene som setter inn...=P

Skrevet

Du har vært kjempeflink! :-)

 

Jeg kom meg aldri igjennom alt pensumet på sist studie, men var heldig og var med i en god samarbeidsgruppe, så fikk tak i alle hovedpoengne og endte opp med B tilslutt likevel.

 

Masse lykke til på eksamen når den tid kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...