Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Nå har jeg gått igjennom alt pensum for i år, og skrevet notater og lest på ALT. Det eneste som gjenstår er å skrive noen småoppgaver, gjøre ferdig en større oppgave (bare litt småpuss) og skrive endel notater over på pc. Nå har jeg ihvertfall kommet meg igjennom alt pensumet - det som gjenstår nå er jo bare eksamenslesing, organisering og renskriving=) Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli ferdig, og forventa å være ferdig med selve pensumlesinga i slutten av april en gang, men neida, jeg har vært flink=) Litt stolt over meg selv nå, ja=)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jepp, det er jeg! Jeg har lest som en hest de siste ukene! Må være bygge rede-instinktene som setter inn...=P
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Du har vært kjempeflink! :-) Jeg kom meg aldri igjennom alt pensumet på sist studie, men var heldig og var med i en god samarbeidsgruppe, så fikk tak i alle hovedpoengne og endte opp med B tilslutt likevel. Masse lykke til på eksamen når den tid kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå