Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Uff trenger litt råd.. Vi har golden circle biletter til Madonna konserten 29.juli. Men da sitter vi med en baby på 2.5mnd, vår første. Bor i Bergen, men jeg har all familie i Oslo. Hvis vi drar kommer vi til å ta toget som vi alltid gjør, men denne gangen familievogn. Vi bor hos min mor, som skal passe nurket vårt de timene vi er på konserten, hun gleder seg allerede masse Gleder meg også til å se litt familie, men vi skal ha barnedåp i august så da kommer de uansett. Er redd jeg tar meg vann over hodet! Ser for meg første tiden hjemme i Bergen. Men vi har så utrolig lyst til å dra på konserten, er stor fan Det er vanskelig å se for seg hvordan det blir før vi har babyen på armene. Kan dette bli en fin tur? Eller er det mye mas med liten baby? Kommer jeg til å være veldig sliten?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 det går så bra så 2,5 mnd er mer enn gammelt nok til å være med på besøk til bestemor:) Og baby kan godt bli passet på noen timer mens dere er på konsert, dere har jo med dere mobil slik at dere kan kontaktes hvis noe skjer, og hvir dere holder dere edru, så kan dere dra med en gang dere føler dere må dra å kos dere, dette er en flott mulighet for bestemor å få god kontakt med baby, og dere får kost dere litt sammen:) Men selvsagt må de kjenne på formen, hvis du er veldig sliten så er det kanskje ikke mega å stå på en stor konsert:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå