Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker i sverige som selger Emmaljungavogner? Bor i Drammen så må være grei kjøreavstand herfra. Så på nett at happyland ikke fører det merket, og det var dit vi hadde tenkt oss...

Andre erfaringer med det merket? Flotte vogner, med "flotte" priser ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok til strømstad for å få kjøpt emmaljunga, på kattis babyshop. Men det er nok verdt det pga kursen nå. ;) sjekk www.kattis.se (mener det er nettadr ihvertfall) Kan også være greit å ta en tlf og høre hva de har på lager, så dere slipper å kjøre bomtur... Men dere bør ta en tur innom Happyland med det samme dere er på den siden av grensen. ;)

Har en emmaljunga fra 2006, jeg elsker den vogna. Den ER stor og tung, men kjempegod å trille, god plass til ungen, masse fine løsninger. Den passet til alle mine krav ihvertfall og jeg gleder meg til å begynne å bruke den igjen! ;)

Skrevet

Tusen takk :-)

Kattisbabyshop.se var det. Får ta oss en tur dit, ikke så langt å dra til Strømstad. Tar det som en hyggelig tur :-)

Tusen takk igjen :-)

Skrevet

Heisann Julie!

Jeg bor i Lier og kjøpte min på Gerd T. Matisen!:) Fikk bra deal på fjorårets vogn i Solbergmoen, men de har jo en butikk i Drammen også - ved Torget Vest!:) Var faktisk billigere enn å kjøre til Sverige med de ekstra påfølgende kostnadene det medfører;) Jeg synes fjorårets modeller ere mye finere enn årets da, så jeg er storfornøyd!:) Ellers har du jo Spareland på Buskerud Storsenter som kan gi tilbud på fjorårets modell også!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...