Julie09 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Noen som vet om butikker i sverige som selger Emmaljungavogner? Bor i Drammen så må være grei kjøreavstand herfra. Så på nett at happyland ikke fører det merket, og det var dit vi hadde tenkt oss... Andre erfaringer med det merket? Flotte vogner, med "flotte" priser ;-)
Nangiliama Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har et spørsmål i samme gata! Blir visst emmaljunga på oss også! (Dama i reflexbutikken var veldig overbevisende:)) Men.. Jeg har litt problemer med å finne en svensk nettbutikk som selger emmaljunga.. Tenkte å se hvor mye man faktisk kan spare.. Noen som har link til en nettbutikk?
Trejenter? Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg trur du må via en svensk forhandler, meiner det står på deres hjemmeside at du ikke får kjøpt andre plasser... du finner forhandlere via deres sider også
Julie09 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Fikk et tips om www.kattisbabyshop.se Det ligger i Strømstad i sverige. Hvis ikke så er det riktig som hun andre skriver, får kjøpt vognene gjennom forhandlere. Se www.emmaljunga.se
nuppa76 Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Hei Ville bare fortelle at vi var på Kattis forrige helg og kjøpte Emmaljunga Duo kombi.. Virkelig et sted å anbefale!!! Fantastisk service og utrolig hyggelige mennesker.. De hadde mange fargevalg på lager også så muligheten for å få med vogna hjem med en gang er stor!!! Også fikk vi med stelleveske på kjøpet også... Fant ut at vi sparte over 2000 kr med utstyret og den gode kursen mot Norge!! Løp og kjøp:)
morsomjente Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Jeg var der for tre år siden...kjøpte vogna mi hos dem...koselig folk å bra service Jeg kjøpte edge duo å har ikke angret et sekund...kommer til å bruke vogna denne gangen også....!!! den ser jo ikke brukt ut (kvalitet)
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 HM76 kan jeg spørre hvor mye du betalte for vogna?? Vi har tenkt å kjøpe den samme vognen, og bor ganske nær grensen til Sverige.. Bare lurer så fælt på prisen??
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Eelsker emmaljunga....og gleder meg til vi får kjøpt en! Det er kvalitet det!!! Håper bare jeg finner tak i en (vil jo helst ha ny) bor i nordNorge, så det er ikke bare-bare...
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Helt enig, tror Emmaljunga har de mest robuste og beste vognene på markedet! Venninna mi har Smart Duo, den "enkle" fra Em., og den er som ny, enda hun har gått en million turer med den!
nuppa76 Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 mener med kursen nå at det ble ca 6200 norske kr. og da var det inkl sportsunderstell og stelleveske.. Sett på samme vogna i Norge til over 8000 kr. Og da var det med et annet understell... Tror det var 7400 sek eller no sånt.. Billigere ble det uansett... Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå