Gå til innhold

Svak positiv CB-test!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en digital i morgen, så får du det svart på hvit. Men Gratulerer så mye, tror nok du er GRAVID :D Lykke til!!

Skrevet

åååå:D.. håpe håpe.. får ta en digital test i morgen. og bestille time hos lege på mandag da kanskje? det ville ikke vert kryss hvis jeg ikke hadde hatt hcg hormon?.?.? og det får man ikke når man ikke er gravid?.?.? har jo ikke noe spessielle symptomer.

Skrevet

Jepp, positiv, ingen tvil! GRATULERER :-D

Skrevet

Stemmer det tror jeg, det produseres kunn når man er gravid.. Veldig fint å høre at du ikke har noen sympomer, for jeg har ikm til uka selv, og føler meg ikke akkurat gravid, så da er det jo håp for meg også:D

Skrevet

hehe.. ja... lykke til:) si fra hvis du får positiv du også da. spennende...:D.

Skrevet

jeg har foresten hatt en god del kviser. men ellers har jeg egentlig ikke hatt noe som kan kalles symptomer tror jeg...

Skrevet

tolke den testen er vel ikke nødvendig:):):)

svak????

den er jo klar og tydelig den da!! den gir vel klar svar.... mine tester har vørt myyyyyyyyyyyyyyye svaker skal jeg si deg, og da har jeg vært gravid:)

gratulere så masse med den den lille spiren:)

håper jeg kommer etter til november klubben om en ukes tid... tihi;)

DU ER GRAVID!!!!!!!

Skrevet

åååå.... gleder meg.. hihi... håper du blir med i novemberklubben ja.. lykke til:D si ifra her inne da.. spennende å få vite resultat...:)

Skrevet

gratulerer så kjempemasse!!såg bildet ditt,og den viser positivt!!lykke til videre!

Skrevet

tusen takk....:D jeg tok digital cb test i dag. og den sa jeg var gravid etter ca et halvt minutt.. rakk å tørke meg så sto d der:D.. kjekt altså.

Skrevet

GRATULERER så utrolig mye!! Glad på dine vegne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...