Gå til innhold

Noen trøndere som venter sin første?


shot

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen trøndere her inne som venter sin første? Hvordan er formen og svangerskapet?

Vi har termin 17 juni og gleder oss som bare det til å bli mamma`er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-)

venter en liten gutt 23 juni, førstefødte.

Svangerskapet har gått greit, bortsett fra at morkaka ligger veldig lavt og forliggende, så nå har jeg fått svangerskapsforgiftning.

Men lillegutt har det flott han :-)

med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, det var kjedelig, men så lenge gutten har det bra så er jo det det viktigste :)

Jeg har slitt med kvalme og lite matlyst hele svangerskapet, men ellers går det greit. Gleder oss til sommeren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, håper det går fort nå mot sommeren :-)

jeg har et godt tips mot kvalme som hjalp meg utrolig! Etter all mulige kjerringråd og tips, fant jeg til slutt ut at den fun light safta med lime (den grønne) hjalp utrolig! noen glass av den og vips, var kvalmen borte! så den er blitt hellig for meg, alltid i skapet :) har anbefalt den til flere også som den har hatt god innvirning på.

Så den er verdt et forsøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har prøvd den, men jeg sverger til den nye eple/pære. Selvom jeg drikker safta svært svak for tiden er det omtrent den eneste drikken jeg får i meg som er god og ikke for søt.

 

Tiden går nok fort frem mot sommeren. Blir nok verst den siste mnd tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei trønder her vettu

har termin 18juni=) formen sålangt er finfin

men har endel plager med halsbrann.

gleder oss kjempe masse til gutten vår kommer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei! Jeg er innflytta trønder, men bor i Trondheim på 9. året. :) Vi venter en jente 8.juni. (keisersnitt) Babyen er litt liten men har det bra. Jeg har bittelitt vann i kroppen, og får "sting" hvis jeg går for fort og langt. Men jeg jobber 50% i barnehage, og gjør stort sett det jeg vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hadde du egentlig termin da? Greit å ha en fastsatt dato å forholde seg til synes du?

 

Jeg har vært sykemeldt fra min barnehagejobb hele svangerskapet og sliter fortsatt litt med formen. Har fått endel harde/vonde kynnere, så lange gåturer er det bare å glemme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...