Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 160879 Gravid snart? Tusen takk om noen vil ta seg tid:)))
monca*84*j12 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hmmm jeg lurer på juli på deg jeg.. kanskje nærmere august.. trur du får en spennende sommer forresten, med mange utfordringer du ikke forventet, men blir glad for.. Noe innen for jobb kanskje? Det kommer hvertfall til og få tiden fremt til graviditet til og suse av gårde=) Ser du på meg? Jeg har blitt satt på provera nå for og stabilisere ting... ser du graviditet på meg snart? Får jeg jobben jeg har søkt på og som jeg har veldig lyst på? Hvordan går tilbakemeldingen på oppgavene mine i dag? jeg er f 280384
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Takk! Da får jeg bare vente å håpe. Tiden flyr..begynner å dra på åra her ) Tror du blir gravid i løpet av 09..muligens i juni eller etter det...tror du får jobben..ser sånn ut:o) ser ut til at du får gode tilbakemld oxo:o)
monca*84*j12 Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 sånn er det vet du...Går den veien med oss alle=) hehe.. Men er ganske sikker på at du får en til altså.. Så spennende.. Veldig mange sier Juni på meg.. så det blir spennende.. Håper du har rett ang. de andre tingene også.. er veeeldig spent!!! Hehe.. tusen takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå