Gå til innhold

siste dagen min på 1 trimester!! endelig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde aldri trodd at det skulle gå nesten et år med prøving, en ma, en sa og utredning for antifosfolipid syndrom før jeg skulle komme til denne dagen...det har vært utrolig tøft, men endelig har jeg kommet så langt at jeg skal over til 2 trimester. føler meg fremdeles ikke helt trygg, men jeg vet at sjansen for at dette skal gå bra er større for hver eneste dag som går:) så spiren min da jeg var 10+4 og alt så kjempe bra ut da. skal på ny ul når jeg er 14+3, kanskje jeg klarer å slappe av hvis alt ennå ser bra ut.

vil bare takke for meg, og ønske alle her inne masse lykke til! vi sees snart inne på 2 trimester! :)

det har vært utrolig godt å ha denne siden der man kan snakke med andre i samme situasjon og spesielt og andre som har opplevd det samme som jeg har i disse første usikre ukene. det er utrolig trist å lese om andre som mister, unner ingen å oppleve det. men til dere det gjelder, ikke gi opp håpet, i de aller fleste tilfeller går det bra til slutt:)

stor klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, skrev og et "takk for meg" innlegg nettopp...

Gleder meg til 2.trimester, men er litt rart å skulle bytte forumarena...bra jeg ikke må "flytte" helt alene... :)

Klem :)

Skrevet

Vi har nesten samme bakgrunn ser jeg med flere MA og SA og prøving i over et år... Så MASSE lykke til inn i 2 tri!! Jeg kommer etter om 1,5 uke!! :))

Klem fra

Skrevet

hehe, så innlegget ditt rett etter jeg hadde postet mitt:) føles rartå bytte ja, vet ikke hvor hjemme jeg kommer til å føle meg der, de der inne er jo "ordentlig" gravide jo, med mage og alt! hehe....så det er godt å ha noen å slå følge med:) snart får jo vi også kul på magen. gleder meg til det:)

Skrevet

takk for det zoia<3!

v i snakkes snart da:) føles uvirkelig at det skal gå bra etter alt dette egentlig, men jeg har en god følelse denne gangen:)

Skrevet

Hmm, magen min er allerede godt i gang med å vokse...uff.....

Ser skikkelig gravid ut allerede, men dette er jo mitt andre barn!

Har du flere barn?

Skrevet

jeg har en jente som blir 4 i år:) går allerede med mamma bukser, og kjenner det strammer nederst i magen, jeg kjenner livmoren inni der på en måte, vanskelig å forklare. men nå ser jeg jo bare ut som om jeg er litt småtjukk.. hehe.. så gleder meg til kulen kommer skikkelig:)

Skrevet

Jeg har også en god følelse denne gangen:) Har en sønn som fyller 4 om ikke så lang tid...Var vel på samme alder som din:)

Lykke til igjen ,så snakkes vi på 2 tri!! :))

Skrevet

Kjenner til det med mammabukser allerede ja..hehe....

Har kjøpt meg 3 stk på h&m til nå, greit å ha litt utvalg... :)

Føler meg virkelig smålubben og ulekker, men sambo sier jeg overhode ikke er det...men, man kan jo ikke endre det man føler! hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...