♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 .....og går over til 2.trimester gjengen....hmm, rart....kommer til å savne dere! Kjempeglad for at jeg snart har nådd den store milepælen og kan puste litt mer lettet ut, men dog...hehe..... Er idag 11+6, så bytter ikke før i morgen altså.... Gleder meg til dere alle kommer etter, det blir stas det!!!! Klem
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Lykke til inn i 2 tri!! Kommer etter om 1,5 uke:)) klem fra
Bare blåbær Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 heldige du!!! Kos deg, og vi kommer snart etter!!!!
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2009 Takk for det begge to!! Godt å høre at dere ikke er langt unna 2.trimester selv!! )
Amia Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 God tur over - jeg følger etter om 4 dager Endelig!! Ha en strålende helg!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 sukk blir trist uten deg her inne men HIPP HIPP HURRA FOR DEG !!! Håper du titter innom innimellom da også håper jeg at jeg kan komme etter 4 mars klem og kos
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2009 Nååå.....Tusen takk!!! Så søt du er.... Gleder meg virkelig til du kommer etter!!! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå