Gå til innhold

Snart forlater jeg dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og går over til 2.trimester gjengen....hmm, rart....kommer til å savne dere!

Kjempeglad for at jeg snart har nådd den store milepælen og kan puste litt mer lettet ut, men dog...hehe.....

Er idag 11+6, så bytter ikke før i morgen altså.... :)

Gleder meg til dere alle kommer etter, det blir stas det!!!! :)

 

Klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til inn i 2 tri!! :)

 

Kommer etter om 1,5 uke:))

 

klem fra

Skrevet

heldige du!!! :)

Kos deg, og vi kommer snart etter!!!! :)

Skrevet

Takk for det begge to!! :)

 

Godt å høre at dere ikke er langt unna 2.trimester selv!! :))

Skrevet

God tur over - jeg følger etter om 4 dager ;) Endelig!!

 

Ha en strålende helg!

Skrevet

sukk blir trist uten deg her inne men HIPP HIPP HURRA FOR DEG !!!

 

Håper du titter innom innimellom da :) også håper jeg at jeg kan komme etter 4 mars :) klem og kos

Skrevet

Nååå.....Tusen takk!!! :) Så søt du er.... :)

Gleder meg virkelig til du kommer etter!!! :)

 

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...