Gå til innhold

Hvordan ble din vennegjeng satt sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg/vi har egentlig mange venner, venninne og vennepar men ikke en samlet gjeng. Dessuten bor de veldig spredt. Hvordan har du fått lagd deg en stabil omgangskrets?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke en stabil omgangskrets. Jeg har to gode venninner og en god kamerat, og ingen av dem er venner med hverandre. Ikke at de er uvenner, men det har bare ikke blitt sånn. Sambo har et par veldig gode kamerater, men han flyttet så mye rundt før vi traff hverandre at han aldri har fått tid til å få ordentlig gode venner.

Skrevet

De fleste i min vennegjeng er kattoppdrettere/veterinærer/kunder faktisk.

Utrolig artig:)

Men så har både jeg og gubben venner fra " gammelt av", som møtes ofte, men da diskuteres det andre ting enn dyr:P

Skrevet

Jeg har veldig mange gode venner fra Universitetet. Så har jeg flere gode venner fra da jeg bodde i England, både nære og fjerne venner som jeg har møtt pga. barna, venner som jeg har møtt i bakgården der jeg bor, venner som jeg har møtt gjennom venner, et par nære venninner fra barndommen og en del venner som jeg har møtt gjennom mannen. Fra litt overalt med andre ord:)

Skrevet

Jeg har en del gode håndballvenninner, barndomsvenninner, venner fra vgs. og fra to høgskoler. Noen venner gjennom min eksmann og noen gjennom min søster. Også noen skeive venner som jeg har truffet via nettet og gjennom andre bekjente. De jeg har mest kontakt med per nå er studievenninner.

Skrevet

Litt her og der:o)

Av de jeg omgås jevnlig med er en barndomsvenninne, to har jeg spilt håndball sammen med i alle år, ei jeg ble kjent med for snart 10 år siden gjennom andre bekjente, ei jeg ble kjent med via eksmannen til søsteren min, ei som var sammen med en kamerat av mannen, ei jeg har gått i klasse med på videregående, ei som også var en venninne av min søsters eksmann og tre jeg går i klasse med nå.

Vi er en vennegjeng på ti stk som er mest sammen, de andre treffer jeg alene, får besøk av, drar på cafe med osv.

Vi i "vennegjengen" var i utgangspunktet to gjenger som traff hverandre, og har etter det for mange år siden, hengt sammen.

Skrevet

jeg og en venninne bestemte oss for å samle flere av jentene på jobben og lage en jenteklubb, en syklubb minus syinga. vi var vel 6 eller 7 stk. etterhvert byttet m,ange jobb, så nå jobber vi ikke sammen noen av oss nesten. og vi har fått inn en til og en har slutta osv. nå er vi 8 jenter, vi møtes 1 gang i mnd hjemme hos hverandre, spiser god mat og skravler i timer.

vi har julebord, hytteturerer, dansketurer osv.

veldig koselig.

ellers har jeg jo andre vnninner som ikke kjenner hverandre, gjennom barselgruppa, ex arbeidskollegaer osv.

Skrevet

Eg har ei besteveninne. Ho fekk seg kjæreste, og gjennom denne kjæresten blei eg kjent med han som skulle bli mannen min. Mannen min og kjæresten til veninna hadde eit nært venepar

og vi to småjenter (vi er 12 år yngre enn samtlige av dei andre) sklei rett inn i samholdet :o)

No er veneparet skilt, og veninna mi og kjæresten er ikkje saman, men har ny sambuar begge to, men alle trivs saman likevel. Vi bur alle geografisk tett, veninna mi og sambuaren er lengst vekke, ca 20 min med bil frå oss. Alle dei andre bur innan 7 min med bil :o)

Utanom denne faste gjengen har eg (og veninna mi) nokre barndomsvener frå skuletida som vi treffer innimellom.

Skrevet

Jeg har et par venninner fra hjemplassen min, men de har jeg ikke jevnlig kontakt med, siden vi bor langt fra hverandre.

Mine nærmeste venner er venner fra Universitets-dagene, og min manns venner fra videregående, med partnere. Det er merkelig, men i dag er de like mye mine venner som min manns. Vi har blitt en godt sammensveiset gjeng, som samles til middag eller en eller annen bursdag minst en gang i måneden.

Skrevet

Jeg har en bestevenninne fravgs som jeg ser skjelden(hun har flyttet langt unna), en vennegjeng fra ungdomsskolen som jeg treffer et par ganger i året. Like koseli hver gang, men de er enten studenter eller jobber i utelivsbransjen og jeg er blitt tobarnsmor.

De jeg har mest kontakt med er vennegjengen jeg har funnet på DiB! :)

Skrevet

Vi er en venninnegjeng på 6, vi gikk i samme klasse på barne- og ungdomsskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...