frk Nilsen Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Vet ikke hvordan skolene og bhg er der, men det begynner å bli ganske fint der. De driver å ruster opp.
Mom2Two Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Løren skole er vel helt ny, tror jeg. Det er jo et veldig "up and coming" sted. Mange planer for å ruste opp området, bytte nytt, legge veien i tunnel, bygge et slags nytt "lokalsentrum" med svømmehall, kino, kafèer, restauranter osv. Har en god venninne som har kjøpt rekkehus der, de er i hvert fall veldig fornøyde:) Dessuten er det forholdsvis sentralt.
Gjest Siklerotte Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes egentlig det er ganske koselig på Løren, og inntrykket mitt er at det er et fint og ganske rolig område å bo i. Kjenner flere som har vokst opp der, og det er jo inntrykket jeg har i hvert fall. Er ikke langt inn til sentrum heller.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Veldig hyggelig:) Veldig mange barnefamilier. Selvaag har vært flinke til å lage lekeplasser mellom blokkene så det er gode arealer til slikt. Løren og Sinsen skole er fulle begge to så vidt jeg vet, men det skal visst bygges ny skole på Frydenberg snart.
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Jeg liker ikke Løren og områdene rundt. Synes det er et nokså lite koselig område av byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå