Gå til innhold

173 cm og 61 kg, Feit eller fin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føles ikke sånn...

Skrevet

Du er drit feit ,nesten overvektig .

Skrevet

Seriøst? Feit? Tror du må ta deg en kikk i speilet gitt. Jeg er 173, veier 68. Trener en del så har muskler som veier. Men er ganske så slank!

Er dette bare et innlegg for å få oppmerksomhet?

Skrevet

Kan høres sånn ut. Selv er jeg 171, slank og veltrent, men skulle jeg vært 61 kg, ville jeg vært radmager.

Men det kommer vel an på kroppsbygning også, hvor tung beinbygning en har.

Skrevet

Det motsatte av feit..altså slank!

Skrevet

Hvis du ikke føler deg slank, så høres du anorektisk ut. Og med den høyden og vekten vil jeg tippe at du ser anorektisk ut også, med mindre du har muskler.

Skaffe psykologhjelp kanskje?

Skrevet

Kommer litt ann på alder og kroppsfasong vil jeg si, altså vanskelig å svare på uten å ha sett deg..

Jeg er 174 cm høy, frem til jeg var ca 24 år veide jeg mellom 58 og 60 kilo. Var vetrent på den tiden og drev med bl.a ballett, ung og fresh i hud og kropp og så bra ut selv om jeg var litt tynn.

Nå som jeg snart er 35 år, har flere barn og liten tid til trening kunne jeg ikke veid så lite. Da ville jeg sett syk og dratt ut, må jo fylle ut huden sin litt også, ellers blir man så rynkete i ansiktet. Nå trives jeg best på rundt 65 kilo, da ser jeg slank ut og glir rett inn i str 38 i klær.

Skrevet

Hverken feit eller fin. Du er litt for tynn...

Skrevet

"himler med øynene"

Skrevet

Jeg er 173 og 61kg. Hvis du tror du er feit er du syk i hodet.

Skrevet

idiotisk innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!

du kan jammen meg ikke være spesielt oppegående altså... Spar oss for slike innlegg. Ta en titt i speilet og ta en vurdering SELV!!

herre min....

Skrevet

bruker faktisk str. 40 eller 42 i klær, og det er ikke akkurat liten str. kanskje, og nei, jeg føler meg ikke tynn, men før var jeg mellom 50 og 55 kg, før jeg fikk barn og vet at jeg var altfor tynn da, så det er nok derfor jeg absolutt ikke føler meg tynn nå, og det var ikke ment for å være ekkel det innlegget, bare lurte jeg.

Skrevet

Merkelig, jeg bruker str 36 og er den som skrev over her. lik høyde + vekt.

Skrevet

Jeg har sikkert grov benbygning, mange som kjøper str. 36 og 38 til meg, men sjelden jeg får på meg str. 38 så er nok ikke så tynn som de vil ha det til nei

Skrevet

Det kan jeg bare ikke forstå, jeg er 174 cm og veier 70 kilo. Jeg bruker str 40, hvis jeg veier 61 kilo bruker jeg 36-38 bare lengden på beina er lang nok...

Skrevet

Kan jo være at jeg har litt for mye rundt livet også da etter to fødsler og er ganske stor oventil også.

Skrevet

Du er slank! Jeg er også slank. Er 176 cm og 71 kg. Veldig fornøyd med kroppen min, og har fått mange komplimenter opp gjennom årene også :)

Skrevet

Herregud! Du vet at du er slank. Psykolog neste.... Jeg er akkurat som deg og ser ut som et beinrangel!

Skrevet

For et spørsmål, jeg er bare 170, og veier "hele" 68 kg... riktignok med mye muskler, trener styrker seks dager i uka, men jeg er kjempefornøyd med kroppen min, går rett inn i str S /36, og har 27 i livet på bukser, det kan da ikke være galt, skjønner ikke hvordan du kan føle deg feit i hvert fall...

Skrevet

Merkelig at du bruker så store størrelser når du veier så lite i forhold til høyden.

Jeg er 171 og faktisk hele 77 kilo, men bruker bukser i str 38 og overdeler i 40-42. Har bred rygg, en god del muskler, og 75DD pupper, så det MÅ stor størrelse til på overkroppen. Ellers har jeg smale hofter, slanke lår og liten rumpe, så 38 er grei størrelse der.

På mitt tynneste var jeg 65 kilo og da var jeg radmager, uten muskler og uten rumpe, og med framstikkende hoftebein og ribbein.

Skrevet

Jeg er 170 og veier 55 kg. Mange her ville nok ment at det er alt for lite, men det er jo egt. umulig å si når man ikke har sett hvordan personen ser ut? Jeg løper mye, så har hverken store muskler eller mye fett på kroppen.

Dette med vekt og hvordan man ser ut i forhold til den blir så individuelt, pga. form og fasong synes jeg.

Derfor umulig å si noe om hvordan du er, men mest sansynlig veldig fin=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...