prøver igjen 09 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Er 5+1 og har de to siste ukene hatt mye mensmurringer, vond korsrygg og mindre kvalmeturer. De siste dagene har dette forsvunnet og jeg har ingen symptomer som tyder på at jeg lengre er gravid... Får et snev av panikk. Heldigvis ingen blødninger. Noen som er kjent med at symptomer kan komme og gå eller er det grunn til mistanke om at svangerskapet er blitt avbrutt?
Meg og gutten min :) Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Eg hadde mye symptomer fram til uke 8, da forsvant ALLE, men etter litt over ei uke kom de igjen for fullt og enda flere og sterkere. Symptomer kommer og går, og så lenge du ikke har blødninger er det ikke så mye å bekymre seg for selv om det ikke er like enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå