Gå til innhold

Symptomer som plutseligt ble borte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+1 og har de to siste ukene hatt mye mensmurringer, vond korsrygg og mindre kvalmeturer. De siste dagene har dette forsvunnet og jeg har ingen symptomer som tyder på at jeg lengre er gravid... Får et snev av panikk. Heldigvis ingen blødninger. Noen som er kjent med at symptomer kan komme og gå eller er det grunn til mistanke om at svangerskapet er blitt avbrutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde mye symptomer fram til uke 8, da forsvant ALLE, men etter litt over ei uke kom de igjen for fullt og enda flere og sterkere. Symptomer kommer og går, og så lenge du ikke har blødninger er det ikke så mye å bekymre seg for selv om det ikke er like enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...