Margrethe1311 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 er det noen som har blitt gravide mens de har gått på p-piller? hvordan oppdaget dere det da i så fall? fikk dere blødning som vanlig da? håper på svar, Hilsen en som er usikker..
gullemitt09 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Det er nok slik at mange har blitt gravide selv om di har gått på pillen... Mensen uteblir mest sannsynlig (evt kan du få en mindre blødning når du skulle hatt mens), og du bør slutte på pillen med en gang!!
tiny_me Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 jeg blei det. oppdaga det fordi jeg ikke fikk mensen når jeg skulle
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Samm her. Gikk på p-pillen, fikk mens smerter da mensen skulle kommet, men ingen mens. Skjønte etter to uker at jeg måtte teste meg, for jeg var så usikker. Mannen min var sikker på at jeg var gravid, av frykt
Gjest eelis+spire Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Jeg ble gravid på pillen, oppdaga det da jeg skjønte at jeg skulle kanskje hatt mensen i den pillefrie perioden... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå