Gå til innhold

Gravid mend på Ppille?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har blitt gravide mens de har gått på p-piller? hvordan oppdaget dere det da i så fall? fikk dere blødning som vanlig da?

 

håper på svar,

Hilsen en som er usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok slik at mange har blitt gravide selv om di har gått på pillen... Mensen uteblir mest sannsynlig (evt kan du få en mindre blødning når du skulle hatt mens), og du bør slutte på pillen med en gang!!

 

Skrevet

jeg blei det. oppdaga det fordi jeg ikke fikk mensen når jeg skulle

Skrevet

Samm her. Gikk på p-pillen, fikk mens smerter da mensen skulle kommet, men ingen mens. Skjønte etter to uker at jeg måtte teste meg, for jeg var så usikker. Mannen min var sikker på at jeg var gravid, av frykt

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg ble gravid på pillen, oppdaga det da jeg skjønte at jeg skulle kanskje hatt mensen i den pillefrie perioden... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...