bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 her var det ihvertfall laksefilet. syntes ikke det var så lenge siden de hadde laks jeg. hadde håpet på biff i dag
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 hmm... det var jo dårlig. er det forskjellig fra by til by eller?
Libido- Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Ser slik ut ja. Men det har vel ikke vært frosset? ser ut som de selger ut overskuddslager..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 I Bergen er det laksefilet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå