elli81 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Det er enda noen dagen til jeg venter mensen, men tok likevel en test i dag. Det er en billigstrimmel, og jeg tok ikke morgenurin. Men den viser en svak men likevel godt synelig test strek. Kan det endelig ha klaffet? Vi har prøvd i snart to år så jeg hadde nesten gitt opp håpet... Tør ikke helt å stole på det, blir så utrolig skuffet om jeg skulle feire for tidlig. Tror dere jeg virkelig at jeg endelig kan være gravid??????
Lotta2010x2012 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Oj, oj, oj, så spennende!! Og dere som har prøvd så lenge, håper virkelig det har klaffet for dere!!! Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt meg en digital CB test og tatt den i morgen tidlig:) Du må skrive her når du har testet en gang til! Masse lykke til:)
RainBowz Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg tror du er det. HcG kan kun påvises dersom det er et embryo i magen, i hvertfall etter det jeg har hørt... Håper inderlig du er det, for deg og din kjære sin skyld!! Gi oss tilbakemld da ;-) *klems
M ♥ ♂-2010 Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 positivt er positivt selvom det er svakt!! det kan bare forekomme når det er hcg i urin. og når man har det, så er man gravid. dvs at du ganske sikkert er gravid:) vent noen dager og ta en ny test! lykke til
elli81 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 Fremdeles ikke noe tegn til mensen, er nå på overtid også Tok en ny test nå i dag tidlig, den ble positiv. Det er helt sprøtt, kan ikke skjønne at det er sant. Men ja, jeg tror muligens at jeg ENDELIG er GRAVID !!!!!!!!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 åå! så utrolig bra!! jeg begynner nesten å gråte jeg! hehe.. Så utrolig fantastisk, gratulerer såååå mye med spire i magen! Håper den klamrer seg fast :)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Hei! Så utrolig morro hvis du er gravid endelig da! Hvis den er svak og det ikke var morgenurin og du tar en ny test i morgen med morgenurin er den nok positiv så det lyser! Ettersom jeg har hørt, er den svak er det jo hcg i urinen og da er det jo noe i magen:) Vi har prøvd selv i ett år nå og enda ikke noe resultat, men håper og håper skal ha mensen om to dager men håper ikke den kommer, har hatt murringer i nedre del i 1 uke nå, men vil ikke ha for høye forhåpninger siden det ikke er over mens enda. Det har jeg hatt før og blir så skuffet. Men gi tilbakemelding på om du er gravid da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå