LIFE73 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jippi, en fantastisk følelse å se den lille babyen i magen min. På mange måter faktisk veldig lik førstemann som ble en jente. Jeg hadde en veldig sterk jentefølelse, men jaggu viste det seg å være en gutt som kravler i magen min!!! Kjempekjekt å få en av hver!! Ihvertfall siden vi trolig ikke satser på flere.....men forhåpentlig litt tidlig å si ennå. Vet at jeg isåfall må jobbe kjempemye med min samboer som sier tydelig og klart stopp etter to. Men jeg skal nå uansett glede meg over de jeg får. Er utrolig glad for jenta jeg fikk for snart tre år siden, og gleder meg kjempemye til å møte den lille fotballspilleren i magen min!!! Og så fikk jeg termindato 5.august som også var min opprinnelige gjetning. Ble satt noen dager tilbake på ultralyd i uke 10, men ble nå satt fram igjen. Herlig! Krysser fingrene for oss alle og ønsker dere andre også masse lykke til!
Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Hei:) Så bra alt gikk fint for deg også.. Jeg var jo også på ultralyd igår og jaggumeg var det gutt her i magen også.. Og ny termin 5. august...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå