annethe Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg leier en 3-roms leilighet som jeg har sagt opp og skal bo i ut april. Endel småting som jeg har sagt ifra om til huseier, men ikke blitt gjort noe med. Men det er en stor ting er det som gjør at jeg har lyst å ikke betale full leie eller ikke noe i det hele tatt siste mnd. Vinduet på det største soverommet har vært ødelagt siden da vi flyttet inn i sommer, det var huseieren som sa ifra om det. Men da vinteren kom merket jeg at det var mer enn et løst håndtak. Det var ikke tett i det hele tatt. Jeg sa ifra om dette og det tok måneder før det ble gjort noe med det. Etter 2-3 mndr kom det en for å fikse det, tok han med seg håndtaket og skulle komme tilbake med det. Det er nå 2,5 mnd siden sist. Rommet er ubrukelig med sine 4 grader. Føler ikke det er riktig at jeg skal betale full pris for en 3-roms når den kun fungerer som en 2-roms Som sagt så er det fler ting som ikke er blitt gjort noe med, som inkl internett i kontrakten som hun etterhvert låste uten å si ifra, Skaffet meg eget uten å si noe på det. + noen småting til. Er jeg veldig smålig nå? Er det noen rettigheter jeg har her, eller skal jeg bare la det ligge?
Tribal Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg kan ikke noe om husleieloven, men det høres nå ut for meg som om du har en sak i alle fall. ville ikke gitt meg på den nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå