Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier en 3-roms leilighet som jeg har sagt opp og skal bo i ut april. Endel småting som jeg har sagt ifra om til huseier, men ikke blitt gjort noe med. Men det er en stor ting er det som gjør at jeg har lyst å ikke betale full leie eller ikke noe i det hele tatt siste mnd.

 

Vinduet på det største soverommet har vært ødelagt siden da vi flyttet inn i sommer, det var huseieren som sa ifra om det. Men da vinteren kom merket jeg at det var mer enn et løst håndtak. Det var ikke tett i det hele tatt. Jeg sa ifra om dette og det tok måneder før det ble gjort noe med det. Etter 2-3 mndr kom det en for å fikse det, tok han med seg håndtaket og skulle komme tilbake med det. Det er nå 2,5 mnd siden sist. Rommet er ubrukelig med sine 4 grader. Føler ikke det er riktig at jeg skal betale full pris for en 3-roms når den kun fungerer som en 2-roms

 

Som sagt så er det fler ting som ikke er blitt gjort noe med, som inkl internett i kontrakten som hun etterhvert låste uten å si ifra, Skaffet meg eget uten å si noe på det. + noen småting til. Er jeg veldig smålig nå? Er det noen rettigheter jeg har her, eller skal jeg bare la det ligge?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke noe om husleieloven, men det høres nå ut for meg som om du har en sak i alle fall. ville ikke gitt meg på den nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...