Gå til innhold

trenger masse synspunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gifte meg neste helg og vil ha en enkel bukett. Skal gifte meg i bunad på minste manns barnedåp så vil ikke bruke masse penger og vil ikke ha noe fancy. Var innom en blomsterbutikk i går, eneste alternativet var bukett med 20 eller 30 roser i rødt, men vil ikke legge 1500 kr. i dette. Tenkte kanskje bare tre lange røde roser med litt grønt eller en enkel bukett med 5 roser og litt annet.

Hva mener dere, må vil ikke ha en stor bukett, kan vel bare være tre røde roser om jeg vil det?

Hun på blomsterbutikken syntes jeg var en idiot fordi jeg ville ha noe enkelt skjønte jeg, men hun skal jo tjene penger, endte bare med at jeg handler en annen plass da men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke en litt lav bukett med mye grønt og noen få roser i? Eføy som litt lengde, og alt de andre de har i grønn pynt til en tett, lav bukett. Det vil jeg tro ikke blir så dyrt, heller:) Jeg ser for meg at det kan bli fint til bunad.

Gratulerer med både dåp og giftemål:)

Skrevet

Gå på en annen butikk og IKKE si at du skal ha den til brudebukett, da dobler de plutselig prisen... du kan jo se på forskjellige butikker på nettet da, om du finner noe som du liker så er det jo bare å gå og bestille den. Om ikke en av butikkene er i nærheten av deg så går det jo an å skrive ut bildet og ta med.

Hvis du vil ha tre røde roser, så har du det, det er din dag og din bukett.

www.blomsterpikene.no

www.interflora.no

www.mestergronn.no

Skrevet

Ja, har sett mange fine på nettet som jeg liker, koster maks 500,- men vet ikke om jeg tørr å bestille, tenk om det kommer en fæl bukett... Kan jeg skrive ut bilder å ta med til en annen blomsterbutikk?

Skrevet

Be om å få akkurat det du vil ha, hvis hun som jobebr der gir slike meninger så gå å finn en annen butikk.

Man trenger ikke stor bukett. klart de heller vil selge en bukett til etpar tusen en noen blomster til et par hundre. Men det skal da være måte på dårlig kundebehandling.

Selv hadde jeg ikke en bukett i hele tatt, da jeg ikke ønsket å bruke masse penger på det.

Skrevet

Nei, jeg har hørt med andre nå så får vi se. Synes faktisk det er fint med 3 roser og litt grønt så tror kanskje jeg går for det. Vurderte å ikke ha bukett jeg også, men største jenta mi på 2 år har sikkert lyst til å være med fram og da fant vi ut at hun kan få være brudepike med en liten kurv med blomster i, eller en liten søt bukett med en liten rød rose og grønt bånd på så det blir godt å holde i. Derfor syntes jeg at jeg burde ha en liten bukett også, men vil ikke bruke masse penger på det.

Skrevet

Du har ikke noen i familien som er flink til å sette sammen blomster, så kan de lage buketten?

Så er bare dor deg å kjøpe blomstene du vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...