Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Igår vasket jeg (forsiktig) bort det hvite som lå mellom kjønnsleppene til datteren min.. Leser her inne at det er der for å beskytte mot bakterier osv.. Hva har jeg gjort??! Kommer det tilbake? Da jeg vasket, var det som å vaske vekk inntørka papir, så det så litt ekkelt ut liksom. Første gang jeg gjorde det siden hun ble født forresten.. Uff.. Dårlig samvittighet nå, vil jo ikke gjøre noe feil..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Slapp av, det går helt fint:) Men en skal egentlig ikke gjøre det. Likevel er det ikke farlig om en gjør det. Kommer det igjen, så får du la det være. Tenk på det som en del av huden til jenta:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Takk for svar Ble jo litt redd, hehe.. Har ikke tatt sjansen på å ta det bort før igår, men syntes det så så ekkelt ut at jeg bare måtte.. Men, nå skaljeg ikke gjøre det igjen om det kommer tilbake..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Skal ikke gjøre dette? Det er jo utflod. Blir en grusom lukt om dette ikke vaskes vekk. Ikke bra for babyen heller.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Det er ikke utflod. Det er talg, som skal være der for å beskytte. Hvordan kjenner du lukt av det? Stikker nesen helt nedi? Det kan jo være at der har oppstått en ubalanse om det lukter, fordi du har fjernet det, NN12:12. Det lukter jo ikke om du vasker vanlig uten å gni bort talglaget.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Ehm, hva gjør dere om babyen får bæsj mellom kjønnsleppene? Her følger talget med når bæsjen vaskes vekk, men vasker kunn mellom kjønnsleppene når det er bæsj der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå