Gå til innhold

3D ultralyd i Moss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har vært der? Skal ditt om 1 uke og gleder meg som en unge!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært der på 3 vanlige private ultralyder hvor jeg også har fått se jenta vår i 3D 2 ganger allerede! :) Skal også på 3d ultralyd der i uke 27, er nå i uke 22 snart... Er kjempefornøyd der!!! :)

Skrevet

åh.. morro!

Vet du prisen?

Skrevet

jeg var der nå denne uka og er suuuuuuuper fornøyd....:o) JM som utfører endersøkelsen er kjempe koselig og "kose snakka" med babyen hele tiden..:o) det var så utrolig morro å være der altså...skulle gjerne ha gjort det igjen, hadde det ikke vært så dyrt.... det kosta 1250 kr, men absolutt verdt det....:o)

ligger noen få bilder på bloggen min: emma1984.blogspot.com

fikk ca 60 bilder så kunne ikke legge ut alle....;o)

men gled deg til ultralyden altså....:o)

Skrevet

Jeg skal også dit når jeg er 27 uker på vei :)) Gleder meg som en liten unge :-) Er snart i uke 22!

Skrevet

Knøttet ultralyd eller hva det heter? Det var jeg og tok 3d i forrige sv.skap, og jordmora var helt fantastisk koselig! Timen var ikke over før hun klarte å få i hvert fall ett par fine bilder av babyen:)

Skrevet

Prisen er 600 for tidlig ultrayld, 800 for rutineultralyd og 1200 (tror jeg) for 3D ultralyd...Hvis ikke det har gått opp til 1300.... Litt usikker men enten 1200 eller 1300. Ja hun som er der er fantastisk flink og jeg har vært kjempefornøyd hver gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...