Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært¨på min første time hos jordmor i uke 28. Hadde gledet meg mye og samboeren skulle bli med, så frem til at det skulle bli riktig så koselig, og ikke bare info info og info. Hun overså kjæresten min helt og han var ikke med i en eneste samtale, hun snakket KUN til meg og jeg følte meg som en "fødemaskin" som var på samlebånd. Masse info og ingenting "kos" i det hele tatt. Nei huff jeg er skuffet, gråten kom i bilen og jeg har en skikkelig tom følelse inni meg. Følte så absolutt ikke hun delte denne fantastiske lykken som vi opplever nå. Jeg føler meg helt "tømt". Merkelig hva disse hormonene kan gjøre...

Andre som har blitt skuffet over jordmor?

Hun jeg hadde burde funnet seg ny jobb for lenge siden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ble skuffet første gang jeg var hos jordmor i min kommune, særlig fordi jeg hadde hørt så mye positivt på forkant. Jeg var i uke 17 når jeg hadde første kontroll. Hun virket stresset og ufokusert på meg som førstegangsfødende. Jeg hadde noen sprøsmål, men følte at jeg ikke hadde tid til å stille dem. HUn svarte kort på noe jeg spurte om og fortsatte så med det hun skulle. Virket rett og slett lite interessert i hvordan jeg hadde det og mine tanker.

Takk og pris ble kontroll nr 2 bedre, men opplevde det samme når samboren var med, ble ikke totalt oversett men ikke inkludert. Syntes det var leit fordi han føler seg "utenfor" på en måte. Skjønner jo det.

Er kun en jordmor i min kommune, og fastelegen jeg har er så stresset at dit hadde jeg ikke lyst til å gå, så måtte fortsette, men som sagt ble kontrollene bedre utover, og sist gang (i uke 33) tok hun seg god tid og det var veldig betryggende.

Håper opplevelsen din blir bedre, forstår deg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...