Gå til innhold

Hvordan fortelle mamma at hun må endre klestil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har fylt 60, og har alltid vært veldig ungdommelig. Men, et sted må grensen gå. Hun er overvektig, sikkert 20-25 kg.

Og kler seg som om hun skulle gått på strøket. Det er tigths og korte gensere, det er høye støvletter med heler som er så høye at man kan bli skremt. det er push-up så puppene nesten detter ut av utringningen.

Og et underliv er sjelden pent i tights. Jeg vil så gjerne hjelpe mamma til å få en stil som passer kroppen hennes. Uten at hun trenger å se ut som en gammel dame.

Sist det var in med tights på 80-tallet, da var hun jo bare 34-35 år, og var veldig slank.

Kan noen hjelpe meg med å finne en pen måte å hinte om at det er på tide å skifte stil? Sier jeg det som det er vil hun nok ikke snakke med meg igjen. For det virker jo som om hun synes hun er sexy. Men hadde hun gått i Oslo Sentrum så vet jeg ikke hva som hadde skjedd.

Nei jeg er ikke ute etter å ta mammaen min, vil bare at hun skal skjule litt av underlivet og puppene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor skulle hun behøve å skifte stil? Så lenge hun er fornøyd har du virkelig ingen ting med å gi henne råd om hvordan hun skal kle seg. Vær glad for den mamman du har.

Skrevet

Jeg ville tatt det opp med henne på en forsiktig måte. Forstår at du skammes ja.

Skrevet

Har en mamma som også kler seg helt forferdelig...

Hun er 48år, kler seg som en tenåring, korte mini skjørt, dype utrigninger, tights og bare en topp, åle trange jeans, kritt hvitt bleika hår og masse mørk sminke :S

Jeg har prøvd å sagt det til henne utallige ganger at hun må endre stil nå soim hun nærmer seg 50 og faktisk er bestemor.

Tilogmed jeg som bare er 22år kler meg mye mer modent og passende enn henne.

Lurer på hva jeg skal gjøre, kanskje melde henne inn på noe make over hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...