Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 vi feirer egentlig ikke bursdager.. bare sånn vi er.. mulig vi begynner å feire når gutten vår er litt større, men ikke ennå
Nakken Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Feiret ikke bursdag som liten selv, og var litt trist der og da, men føler ikke at jeg har gått glipp av noe som eldre. så ang enhver bekymring. don't worry
titel05 Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 hvis man ikke feirer bursdag selv forventer man da å bli bedt i andre sin bursdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå