Gå til innhold

Vinterbryllup :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på at min kjære gjennom snart 7 år skal få "fingen ut"!! I mellomtiden planlegger jeg litt i mitt eget hode :)

Ser for meg at vi gifter oss i marka et sted (sambo er ikke medlem av statskirken, så blir ikke kirkebryllup).

 

Er det noen som har har festen/middagen eller til og med selve vielse i en av stuene i Oslo- Bærumsmarka? Forslag til noen flotte steder? Vi er glade i å gå på tur og bruker marka og nærområdet mye!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...