*LilleTroll + spira Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg venter på at min kjære gjennom snart 7 år skal få "fingen ut"!! I mellomtiden planlegger jeg litt i mitt eget hode Ser for meg at vi gifter oss i marka et sted (sambo er ikke medlem av statskirken, så blir ikke kirkebryllup). Er det noen som har har festen/middagen eller til og med selve vielse i en av stuene i Oslo- Bærumsmarka? Forslag til noen flotte steder? Vi er glade i å gå på tur og bruker marka og nærområdet mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå