noche Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Lurer på å legge sommerferien dit. Noen som kan fortelle om det er en bra plass. Lurer på alt- stendene, maten, shopping, attraksjoner etc etc. Lurer på å bestille på sunwing, men litt usikker på om det kan bli litt voldsomt med alle barneklubbene, litt støyete(?)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Alcudia stranden er den beste:-) He he det finnes sikkert bedre strender, men den er flott når man har barn. Vi bodde på Sunwing for noen år tilbake og har man barn er det gull verdt. Maten er som alle andre steder i Spania, du finner også BurgerKing og Pizza Hut i byen.
noche Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Takk for svar:) hadde dere sånn all inclusive på hotellet? lurer på om det er mange gode restauranter i nærheten. har ikke vært i spania før vi
Zitro Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Vrimler av gode resturanger der, jeg hadde ikke villet hatt all maten på hotellet ihvertfall :-) Og som hun andre sa, stranden er SUPER for oss barnefamilier, jeg har vært der 3 ganger og kommer garantert til å dra tilbake.
noche Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 Så bra gleder meg masse. enste er at jeg vil være ganske høygravid da, så håper formen ikke svikter
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Enig med zitara, ang. maten. Er dumt og måtte spise alle måltider på hotellet. Særlig fordi det er nokså kort vei til byen. Så nei vi hadde ikke all incl. men vi bestilte frokost. Og det var deilig å komme til ferdig frokostbuffet:-) De har jo all type mat der. Og mye godt:-)
noche Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2009 ja blir nok til at vi går ut og spiser. eneste jeg synes er litt dumt på slike turiststeder (har ikke vært i spania da) er at barnemenyen ofte er veldig usunn-pølse, pommes frittes, hamburger, fiskepinner. kan bli litt ensformig i 2 uker. men vi får kanskje bestille fra voksenmenyen;) selv om det er litt dyrere og ikke blir spist opp.
partyoffive Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Ikke vært der tildligere. Men vi skal til nettop SUnwing i Alcudia i Mai. Det er og hores helt topp ut for småbarns familier. Vi har bevisst valgt og ha 'all inclusive'. Vi har 3 små på (da) 6, 4, og 1 år. Vi har ingen intresse og traske rundt i 'byen'/gatene til adnre restauranter. For oss er det en uke med full 'avslappning. Spise, sove og bade og kose oss. ingen sightseeing eller restaurant besok på oss. Buffet hores ve;dig enkelt og greit ut for oss. Helt supert! + at vi nor i samme bygget som buffeten serveres. Helt genilat for oss! Ang. stoy så tror jeg at kvelds underholdning osv. holdes i 'Vicotira' bygningen hvis jeg ikke husker feil. Vi er i hovedbygningen, Palm. Nuev., hvor dagsaktiviterer samt buffet bla. finnes. God ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå