Gå til innhold

Til dere i uke 4-6: hvordan er utfloden deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager ekkelt spm asså, men jeg husker ikke selv hvordan det var sist jeg var gravid.

Hadde IKM 26.02. men fikk da pos el 3 dager rundt IKM.dagen. Regner egentlig derfor med at IKM er neste torsdag pga dette. Meeeeen, så kommer tankene snikende: kan jeg være gravid likevel?

Hadde spotting fra dag 11-15 og så hadde jeg jo masse EL.slim når jeg fikk pos el test dag 24-26. Og nå så er det liksom litt gulaktig, ganske el.slimaktig utflod igjen, men ikke så mye mengder som ved EL......

Pleier å være ganske tørt hos meg etter EL er over så vidt jeg kan huske i alle fall.

Noe med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min el hadde jeg det på samme måte som deg, frem til tr, da jeg skulle hatt tr forandret det seg til mer melkeaktig(ikke så slimete). Har en del utflod enda. Er ca 5+0 i dag. Det er helt hvitt nå.

Krysser fingre og tær for at det kan være en liten spire hos deg!!! =)

Har dere prøvd lenge??

Skrevet

Hei! Jeg har aldri vært plaget med utflod før, men nå er jeg i uke 5 og har helt hvit og litt tykk utflod. Den varerer litt, fra blank til hvit og tykkelsen. Skulle hatt TR 26/2 jeg og men den kom ikke :)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Gratulerer til dere forresten:)

Og takk for gode svar! Vi har vel prøvd 8 mnd så langt denne gangen. Sist gang brukte vi 18mnd. Pergobarn:)

Varierer litt med utfloden her også for noen dager er den ganske tykk og seig og hvit, mens de siste dagene litt mer EL.aktig igjen....

Blir spennende å se til uka:)

Takker for lykkeønskninger og håper jeg snart iler etter dere:)

Skrevet

Signerer de to damene der oppe.. Jeg er 4+3 i dag og har hvit tynn lotion-aktig utflod..:)

Lykke til Maddemor! :)

Skrevet

Me too! (Uke 4 + 2)

Skrevet

Jeg hadde IKM 22. februar, så er 6 uker på søndag.

Jeg har hatt gulaktig utflod de siste dagene, som er ganske el.slimaktig.

Skrevet

jeg er 5+5 og har hvit tykk utflod, ganske likt som de andre har beskrevet også....

lykke til maddemor :-)

Skrevet

ooooohhhh... blir spennende det her altså! Fortsatt klart å holde meg fra testing og satser på at ikm er torsdag til uka så slipper jeg den store skuffelsen... meeeennn, lyst å test i morgen asså..... holde meg holde meg holde meg! JA, jeg skal holde meg:)

Tusen takk for svar alle sammen)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...