gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Hei, jeg var på UL for tre dager siden og fikk se den lille:-) Legen som tok UL var litt uforsiktig så jeg kjente at han drev på der inne.... Jeg hadde verk i livmorområde hele kvelden. Slik når man har mensen første dagen... Jeg gikk og la meg og dagen etter var det borte men det var kvalmen også....og den er fortsatt borte. Jeg har vore kvalm døgnet rundt de siste ukene. Nå er det borte? Tror dere Ul'en kan ha gjort skade??? er kjemepenervøs......
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hei du, jeg er i morgen 8+0, og har hengt over doskåla og vært kvalm så og si non stop de siste 2 ukene. I dag våknet jeg, uten å merke noe til kvalmen, og dette er tiden på døgnet jeg er kvalmest ellers. Må innrømme at tanken har slått meg også, men er jo bra for oss at vi ikke er alene. Synes bare det er så rart at den ble PANG borte hos meg, fra å være kvalm igår kveld til å idag våkne som frisk omtrent. Er nervøs selv. Du kan jo ringe å høre med legen din, men jeg har flere steder hørt at ultralyd skal være helt ufarlig for fosteret.
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Hei, takk for svar:-) Så merkelig at den er borte ja...som å skru av en bryter. Ja tror heller ikke ul er farlig for det er jo leger som gjør dette hver eneste dag. Vi får håpe den kommer tilbake så vi føler oss tryggere!!!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Min kvalme ble borte i uke 9 slik som beskrevet, over natta. Ble kvalm igjen i uke 11. Nå er jeg 12+1 og kvalmen er borte igjen. Så dette er ikke noe å bekymre seg over, dette er helt normalt jenter. Anse dere som heldige...
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Tenkte det samme som dere, men når jeg så en sprell levende og hoppende foster i magen når jeg var 10+4, så fant jeg ut at det var grunnløse bekymringer )
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2009 Takk alle sammen:-) Dere gjør dagen min bedre:-)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Ja helt enig Det hjelper såååå ! Si ifra da Gizmo, om du blir kvalm igjen, spennende å følge med på hverandre =)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2009 Det skal jeg gjøre:-) Samme til deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå