lego Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har termin i påska, så jeg begynner å tenke på å handle inn litt klær osv til babyen, tilfelle jeg faktisk føder i påska og alle butikkene er steng i mange dager. (forrige gang var gubben på shopping mens jeg var på sykehuset... ) Bor i østfold, bør jeg kjøpe strømpebukse til babyen? (I fjor snødde det på 17 mai, men det er jo ikke vanlig akkurat da... ) Eller holder det med sokker tro? Har fleecedress etter førstemann som jeg kan ta på babyen hvis det skulle være kaldt da... Synes det var mye lettere med termin på vinteren jeg, da var det kaldt og mye lettere å vite hva en skulle kle på babyen. I april så kan det være alt fra snø på bakken til sol og 20 varmegrader.... :s
*Timulia* Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg ville definitivt kjøpt strømpebukser! Om det ikke blir så kaldt så er det jo ikke sommeren! (Jeg fødte i Østfold 21 april i fjor) Og om ikke annet er det jo veldig praktisk å ha på de ' små bare body og strømpebukse! Så slipper man sokker som detter av, buksebein som krabber oppover låra osv....? Syns jeg da.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 tja, en liten bomullstrømpebukse er kanskje ikke så dumt. Ellers så er det jo ikke mye som trengs de første dagene, her lå vel min som er født i februar (var veldig kaldt da) i body, innetullet i helsetepper de første dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå