Gå til innhold

Akkurat som jeg trodde


gledes

Anbefalte innlegg

Var på tildlig UL i dag for å finne ut hvor langt jeg var kommet siden siste mens var 10.des. Og min termin stemte =) Altså jeg er i min 6. uke og har termin i slutten av oktober. Skal tilbake igjen 24.mars, da er jeg vel 9 uker. De skimtet så vidt et hjerte som slo! Herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å se hjerte! Jeg var på tidlig ultralyd på tirsdag pga blødninger og alt var bra! Vi så også hjerte slå : )

 

Men... hvordan kan du være i 6 uke når siste mens var tidlig i desember? Jeg brukte terminkalkulator på babyverden. Hadde første dag i siste mens 22 januar og er 6+1 idag og har termin 31 okt. Har jeg misforstått?

 

Uansett, Lukke til videre! Gøy med barn i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mamanti - du har forstått det riktig. Dersom du har 28 dagers syklus regner man med at unnfangelsen fant sted rundt dag 14 av syklusen, men graviditeten regnes fra første dag i siste menstruasjon. Min siste mnstruasjon begynte 16. januar, og i dag er jeg 7+0 med foreløpig termin 25. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi akkurat like langt på vei vi da W82:-)

Jeg er også 7+0 idag,med foreløbig termin 25 oktober.

Jeg hadde siste mens 8 januar jeg da, men så har jeg vel og merke veldig lang syklus da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan går det seg til?

Jeg hadde siste mens 4jan. og jeg er i uke 8 + 6? Selv om det her inne på profilen min at jeg er på vei inn i min 10uke? Forstår ingenting jeg he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...