Gå til innhold

Glamour jentene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt flau over å se programmet.

Må være strevsomt å være så forfengelig. Men jeg hadde faktisk trodd de var smartere. Utrolig hva de kan si og gjøre.

Har alltid trodd at glamour jentene var erotiske smarte jenter.

Håper de har en annen utdannelse i bakhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble faktisk positivt overrasket! Ihvertfall over hun ene. Hun har jo faktisk et ordentlig talent innenfor kunst. Jeg skammer litt for å innrømme det, men jeg hadde ikke trodd at glamourmodeller brydde seg om kunst :) I stand corrected..

Skrevet

Henne såg jeg ikke.

Men jeg mener at de må ha dårlig selvbilde.

De er nok ikke dumme i den forstand..men har dårlig selvrespekt.

ikke fordi de viser kroppen men siden de virker så enkle.

Skrevet

Blir litt flau på deres vegne.

Stort sett er det makeupartister eller frisører omtrent alle sammen. Joda Eileen overrasket meg over kunsten, men allikevel så virker det ikke som om de har mye i toppen.

Skrevet

Synes de virker som hyggelige og oppegående jenter alle sammen jeg!

De må da få lov til å vise seg frem,de har jo kjempefine kropper.Tror all denne kritikken bunner i misunnelse gitt.

Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg også vært stolt!

Det er da vel bare flott at de viser at de også ikke er perfekte og har ting med kroppen sin de misliker,og har problemer som alle andre.

Skrevet

Så snart noen kritiserer andre jenter så kommer det en eller idiot med missunnelseskortet. Jeg er ikke sjal på noen av dem i det hele tatt.

Jeg vil heller være meg med en normal trent kropp og pupper som er ekte, med litt ekstra i hodet og god selvtillitt, enn å være pen litt silikon, litt botox, litt for opptatt av andres meninger og ha null selvtillit.

Skrevet

haha!

Jeg lurte på hvor lang tid det skulle ta før noen skrev et innlegg om Glamour jentene...

Dib damer er så forutsigbare..

Skrevet

Mennsker med behov for bekreftelse av denne arten, har ofte et "mentalt" tomrom. Bekreftelsen fyller dette. De aller fleste som gjør dette er ikke stolt av dette i etterkant og føler de har blottlagt for mye av seg selv.

Har egentlig mest lyst til å gi disse jentene en god klem og fortelle de at de er verdifulle mennesker som bør behandle seg selv med den kjærligheten og respekten de fortjener.

Skrevet

hva i all verden er galt med å være frisør og makupartisk ?

Skrevet

Å, vær så snill. Ikke la disse sub- damene bli et tema her og. Snart er vel de løftet opp fra skiten til midlertidige b-kjendise og aller hjernedøde aviser og blad trykker i vei. Gjesp.

Er redd det samme sker med det hotellet med en viss gjeng eksponeringskåte høns og hyener.

Hvorfor ser dere på det?

Skrevet

dette har jentene utdanna seg som så ikke alle er friøsrer og makupartist. hun enes som er frisør har to utdannelser til til og med.

helene : Omsorgsarbeider/Gartnerstudent

jeanette helene : Omsorgsarbeider

natalie: Mastergradstudent ved Medisinsk fakultet

linda kristine: Hud- og fotterapeut.

linn cathrine : Gikk første året på frisørfag og gikk ut i jobb og livets skole etter det.

eileen : frisør

katrine ; Frisør, sminkør,

kine charlotte : Regnskapskonsulent.

ble positift overaska over jentene i går.

Skrevet

p katrine skal det stå frisør, sminkør, massør-

Skrevet

Fekk da ikkje med meg, når og henn går da?? Kan eg sjå første episode ein plass??

Skrevet

TvNorge torsdager 20.30-21.30, vet ikke om det er reprise...

Skrevet

Reprise lørdag 20.30

Skrevet

hehehehe.. må le litt her... tror det er veldig mange misunnelige småsjokke mammaer her,som vil gidde alt for og være og se ut som de.

de har den lekkre kroppen,de perfecte puppene,og DIN MANN,ja han sikler nok etter de..

Det dummeste jeg hører folk som dømmer uten og kjenne mennesket ! og det er akurat hva dere gjør... og det sier alt om dere!

jeg hadde ønsket jeg hadde den kroppen til disse jentene,den postive oppmerksomheten de får(hvilke jente liker ikke oppmerksomhet).

og hadde jeg bare hatt råd til puppene så hadde jeg fanen meg kjøpt de og.

tenk å få reise så mye som de gjør,og oppleve ting,møte masse nye mennesker hele tiden.

SJERP DERE !

Skrevet

Takk og lov sikler ikke MIN MANN etter slike glamour bimboer! For det er nettop det de fremstår som (les riktig nå -. jeg sier FREMSTÅR, og ikke ER!!). Jeg har selv de riktige vitale målene, samt et ansikt som mang en fotograf har ønsket å forevige, men det ønsker ikke jeg. Jeg har ikke det eksponeringsbehovet. Jeg hadde faktisk følt det utrolig ubehagelig å bli siklet på av mannsgriser. Disse glamour modellene appellerer kun til én type menn, og det er akkurat disse! Nei, takke meg til pene mennesker med vett i skallen og litt mindre eksponeringsbehov. Forøvrig tror jeg de fleste av disse jentene sliter med selvbildet, og det å søke pr som de gjør, er et veldig desperat forsøk på å øke selvtilliten. Synes kun synd på dem, intet annet!

Skrevet

hahahaha.. nok en misunnelig små feit mamma

Skrevet

Sikle etter botox og silikon.

Nei da er jeg heller imponert og misunnelig på de som har EKTE flotte kropper..for de finnes!!!

Skrevet

Jeg er 1.72, veier 56 kilo og har jobbet som modell etter fødslene. Jeg sliter heller ikke med sjalusi. Men der er nok jeg som skrev det mest nedlatende innlegget over her.

Har null respekt for sånne jenter.

Jeg føler meg ikke truet. Men jeg har da døtre. Og kan ikke fordra at norsk underholdning skal løfte opp høns uten refleksjoner som god underholdning. De ødelegger for små usikre jenter.

Min mann gidder ikke å se. Men om så, hadde ikke brydd meg. Men ikke f.. om mine jenter skal se på sånn drit.

Skrevet

Forum troll hele gjengen,full i sjalusi og misunnelse.. Latterlig og høre på dere.

Jeg er modell og vet best og ditt og datt... Ler høyt av dere alle.

Skrevet

Og du da? Ei aleinemor i blokk med brunkrem og sparer barnetrygden til silikon så du kanskje i det minste får draget på en som kan dele på blokkutgiftene?

Tål at vi er forskjellige. Å mene at sånn er dritunderholding må da kunne gå an å si uten at man er misunnelig på disse sosiale taperene?

Skrevet

hahahaha.. her dømmer vi for hardet livet.. du taper deg mer og mer for hvert innlegg du skriver din perfecte supermodell

Skrevet

Du og. Som tror alle er "sjokke" mødre..

Kun derfor jeg skrev mine vitale mål din dust.

Skrevet

Herregud så mange sprengte svar på dette innlegget her.

Jeg tror de fleste skriver i misunelse her.

Syns mange er rask i og dømme her på bim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...