Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Kanskje litt dumt spørsmål men hvordan gjør man det?? En med forhud så tar en jo forhuden fram og tilbake.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 lurer jeg også på egentlig.. Eksen min har visst fått fjernet forhuden(han er norsk), fordi han har alt for stor penis til å ha den forhuden:p har havnet til sengs med han ett par ganger etterpå men jeg har ikke turt og gjort noe jeg. aner ikke hva man gjør med en penis uten forhud:P
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Det er liksom kun det ytterste av forhuden som blir fjernet. Det som går over hodet. Så det er ingen problemer med å runke en mann av den grunn. I så fall hadde han ikke hatt veldig mye glede av sex heller.. Så bare å prøve. Det går så bra, så :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 jeg har prøvd å runke en uten forhud, og det gikk ikke så bra så.... huff jaja, bare prøvd det èn gang, så hadde jeg fått øvd litt skulle jeg vel fått teken på det og tenker jeg.. Tror ikke det var så deilig for han for han avbrøt meg og begynte å ta på meg istedefor rimelig kjapt. Vi var elskere da, og hadde sex flere ganger, men ble aldri noe mere runking på meg nei:) hehe jeg tenker man trenger litt glidemiddel eller noe, bør vertfall være litt glatt, for huden henger liksom fast på et vis, så det blir veldig friksjon om man bruker samme teknikk som på en penis med forhud, kan vertfall ikke ha et godt og hardt grep, må holde den veldig løst (om den ikke er glatt da)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Det blir da akkurat det samme som vanlig, er jo bare å gjøre som man gjør ellers... Det er jo bare ytterst det er borte, og det er like deilig for han uannsett. Og du som ikke klarte det, tror nok heller du var litt for forsiktig... Man kan da ta like hardt som hos de andre... hehe
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Enig.., man skal da IKKE dra forhudet over hodet!! For det gjør nok vondt! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Det er ikke noe problem her i huset, ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 er nå bare å gjøre på samme måte som ellers det funker veldig fint her i huset ))))
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Bruk hånda di lenger nede på "skaftet". Et tips er å bruke spytt eller glidemiddel inni handa di, sånn at du kan la handa gli opp og ned over penis. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå