Gå til innhold

Hvilke ammeinlegg anbefaler dere ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ull!! :) Men om du ikke liker å ha det rett mot brystet så ha engangs inni:)

Skrevet

Jeg brukte ullinnlegg med natusan sine engangsinnleg inni for jeg lekte så mye og ullinnlegge suger ikke opp sånn som engangs gjør

Skrevet

Jeg brukte innlegg av lammeull og var kjempefornøyd med de.

Skrevet

har alltid kun brukt natusan sine :)

Skrevet

Ull her også, men _ikke_ de fra nøstebarn! All ære til de for andre gode ullplagg, og jeg brukte ammeinnlegg fra dem lenge, men så oppdaget jeg noen fra enten Janus eller Tom&Trine og da gikk nøstebarn sine rett i bosset, hehe... Du får en prøve på slik jeg snakker om av HS når hun kommer på hjemmebesøk, i hvertfall fikk jeg det etter nr 3, og de var superdeilig å bruke og lette å vaske. Hang seg ikke fast i brystene heller.

Skrevet

Når jeg ammet kom det melk fra det brystet som ikke var i bruk. For å beskytte klærne kombinerte jeg engangs og ull. Natusan sine hold ikke her. Genseren ble våt, men Avent sine holdt kjempe godt. Ga bort hele natusan pakken.

Skrevet

hei!

jeg bruker ullammeinnlegg kjøpt på apoteket!

kjempedeilige synes jeg,merker ikke at man har de på,men jeg er så redd for brystbetennelse at jeg tør ikke la være å bruke ull...hehe

(hvis du kjøper de må du IKKE vaske de i maskin,da fjerner du lanolinen i ulla og det er det som "healer" brystvortene dine)

bare skylle de godt!

som skrevet på andre innlegg her fanger de ikke opp om du skulle lekke.

jeg renner fra en pupp mens jeg ammer med den andre så jeg var på apoteket å kjøpte med plastikkkopper som man legger over brystet!

kan brukes under amming og ellers!

Skrevet

gjorde samme som Krsitilina83

Skrevet

Coop sine. Hadde problemer med at natusan sine "klistret" seg til brystvortene med første mann. Det gjør ikke coop sine og de er billige også;)

Skrevet

Ja, coop sine er kjempegode. Natusan sine er ekle. De chicco sine føles som å ha alwaysbind på puppene....

Ullinnlegg lakk det gjennom på meg.

Jeg også er en av de som lakk på det brystet som det ikke ble ammet fra så lenge jeg ammet.

Skrevet

coop!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ullinnlegg fra Nøstebarn innerst og Chicco engangsinnlegg ytterst. Spesielt viktig å ha ull innerst når det er kaldt ute (fødte i januar).

Skrevet

Har sagt det før og sier det igjen: THERMOBABY ammeinnlegg er geniale! Etter å ha prøvd disse må det være krise for å ta i bruk andre merker her i huset... Venter nå nummer 3 og har brukt natusan, chicco, avent og ullinnlegg tidligere - men etter å ha fått Thermobaby i skapet ble det en ny verden! I Bergen har Barnas Hus på Nordås og Babykos i Kalfaret disse ammeinnlegene.

Skrevet

Jeg prøvde mange typer sist, men sverget tilslutt til Medela sine (kjøpes på apotek). Helt geniale. Evt. med ullinnlegg innenfor. Både Natusan og Coop klistret seg til brystvortene mine, au-au.

Ull-innleggene suger jo ikke opp noen ting, de skal vel kun varme? Hvis noen klarer seg kun med det er de heldige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...