Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har satt meg opp på ferie 3 dager i påska. Jeg ble sykemeldt 50% i går og vil fortsatt være det når påska kommer. Blir det likevel 3 dager jeg bruker av ferien min da, eller blir det 1,5 ettersom jeg er sykemeldt?!?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 3 dager. Du får ikke lengre ferie selv om du er sykemeldt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Det blir nok fremdeles 3 dager, man kan ikke ta halve feriedager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå