Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som går rundt og er svimmel?

sykmeldt i ei uke pga dette... besvimer lett og går rundt i min egen lille rus...

 

blodtrykk normalt... begynt me jern for 4 dg siden men fortsatt svimmel... viste at jeg hadde 70% blodprosent.. så behøvde egentlig ikke å ta jern sa de på legekontoret.... men noe må man jo gjøre?

 

er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, dette opplever jeg også, og som jeg har forstått er det heeelt normalt. Kan komme av mange ting som at man rett og slett er mer sliten når man er gravid, og blir litt surrete. Jeg hadde også bra blodprosent så trengte heller ikke å ta jern i starten, men i det forrige sv.skapet mitt måtte jeg det etterhvert. Så er nok greit å føle med om ikke annet :) Lykke til !

Skrevet

Jeg var også veeeeldig svimmel for noen uker tilbake samtidig som kvalmen var på det værste. Er fortsatt svimmel noen ganger om jeg reiser meg for fort opp. Legen min sa det var helt normalt og at det vil gå over etterhvert. Det er bare kroppen som prøver å venne seg til alle forandringene som skjer.

Skrevet

må nok joine denne gruppen, er kjempemye svimmel her i gårn også. kan komme å gå som det vil, men ofte når jeg reiser meg fort opp e.l.......

 

Skrevet

Jeg er også mye svimmel, men var ikke noe galt med meg i følge legen så er vel helt normalt da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...