Gå til innhold

svimmel... :O hva er det da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et graviditetstegn? håper på at jeg er gravid hver mnd men ingenting skjer. I dag eller i morgen skal jeg ha mensen, men ingen tegn til den enda.

Jeg er bare j***** svimmel!(måtte være hjemme i dag) er litt kvalm, og det stikker langt nede i magen min. nesten i underlivet.

men er det noen som vet noe om svimmelheten? :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mange årsaker til svimmelheten din så det er vanskelig å gi noe konkret svar. Det første jeg ville ha sjekket er BT ditt, og om hemoglobinen din er for lav. Ta deg en tur til legen du :-) God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...