Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 er det et graviditetstegn? håper på at jeg er gravid hver mnd men ingenting skjer. I dag eller i morgen skal jeg ha mensen, men ingen tegn til den enda. Jeg er bare j***** svimmel!(måtte være hjemme i dag) er litt kvalm, og det stikker langt nede i magen min. nesten i underlivet. men er det noen som vet noe om svimmelheten?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Det kan være mange årsaker til svimmelheten din så det er vanskelig å gi noe konkret svar. Det første jeg ville ha sjekket er BT ditt, og om hemoglobinen din er for lav. Ta deg en tur til legen du :-) God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå