♥REBECCA♥ Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 henger igjen litt her inne jeg,selvom jeg ikke hører til her,men trives jo godt her :)så blir litt til:) 73 dager igjen her:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 186 dager igjen her...det går sakte men sikkert nedover
heisim Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 191 dager igjen.... Blæk!! Begynner å bli utålmodig nå jeg.. Gleder meg sykt til sept hvis alt går bra
♥REBECCA♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 når i september har du termin? barn fra før? har en gutt på 8mnd jeg da:) så han er 11mnd når neste kommer:)
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 184 dager igjen her, så er en del dager igjen Men i dag har jeg akuratt 6 mnd igjen til 6.sep nå jeg har termin. Gleder meg masse
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 176;-) syns egentlig det går ganske fort om dagen;-)
PrøvLykken Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 96 dager igjen. Syns det går sakte, samtidig som tiden flyr...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 90 dager igjen, og 4 dager til 3 trimester=)
heisim Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har termin 13 sept. Har ikke vært på ul enda, og regner ikke med at jeg skal det før den ordinære. Har to barn fra før, ei jente på 10 og en gutt på 5. Du får to tette du da? De kommer sikkert til å få stor glede av hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå