Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 =D Jentene mine har alltid hatt sterke briller.Å klarer ikke dagen uten. Nå,da far var på kontroll kunne hun fortelle at di begge to er gått ned en grad hver =))) Så nå er den sterkeste styrken kun +5,5 =))) Så di tok ut briller selv og regninga kommer på mange tusen,hehe men slikt blir jo dekt.Er så glad for at noe retter seg værtfall. Å jeg gleder meg til di nye kommer.For ene hadde valgt noe helt annerledes enn hun pleier.=))
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Så bra !! Tenker jentene er glad for nye freshe briller :-) Supert ! Selv er jeg veldig nærsynt, men det har stangnert noen år nå, tydeligvis så retter det på seg, som hos jentene dine . Bra :-D
♥Snulder Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Så flott da!! Litt brillefornying blir også kjempekjekt tenker jeg:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Så bra da! Og det er jo sånn at de som er nærsynte får bedre syn etterhvert. Jeg er langsynt og ser knapt tastaturet lenger uten briller... Så gøy at de har valgt sine egne briller da:-) Blir tøft å komme på skolen med nye sjåglass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå