Gå til innhold

..puh!..ringte laboratoriet på Riksen nå, og hun sa.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

at drt ene egget mitt som ble befrukta, ser kjmepefint ut!!!Delt seg i 4, og alt ser normalt ut....så da blir gullegget mitt satt inn kl. 1415 i dag!!!

Hele denne IVF karusellen er grusomt psykisk påkjenning gitt!!!Nå må jeg bare håpe at egget fester seg og holder seg der inne leeeeeeeenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi snuppis74!!!

Nå blei jeg glad på dine vegne!

Om 4 1/2 time er du ruger :o)

Skrevet

Så fint! 4 delt er jo akkurat det det bør være! Da blir du ruger og får sjansen til å bli gravid. Dette var toppen lesning på morgenkvisten. Tvi tvi og ta vare på deg sjøl i tida framover.

Skrevet

åh, du er såååå søøøøøt...tusen takk...

Skrevet

tusen takk.......sååå søøøøøt du er....blir rørt over hvor empatiske alle er her inne, uavhengig om man sjøl har det bra eller ikke...det er jentene sine det!!!!!

Klem fra en som snart er RUGER!!

Skrevet

så flott!!!

lykke til på ferden videre!

Krysser fingrene for at gull egget blir der leeeeeeenge ja! Ja, 9 mnd faktisk ;)

god helg,

Skrevet

Jippi!!!

Er det ikke deilig å få en sjanse etter at alt til tider har sett håpløst ut? Må si jeg kom inn nå kun for å se hvordan det hadde gått med deg. Velkommen som ruger, snuppis!

Skrevet

så fantastisk snuppis74- gratulerer som snart ruger :o) jeg reiser til danmark på søndag- uttak på mandag - er såå spent :o)

Skrevet

Hei Snuppis74.

Så spennende da:) da er vi to ganske likt i prosessen da.Jeg fikk nemlig satt inn 1 egg i går. Er to spennnede uker foran oss nå. Gi en lyd om hvordan det gikk i dag da. Masse lykke til i dag:)

Skrevet

Så spennende,Snuppis! Man blir nesten nervevrak av ventingen på resultatet.

1 egg er nok! D vet j alt om.Jeg som har/har hatt ingen eller 1 befr. hver gang.D ble en baby til slutt :-)

Skrevet

Der har du egget du trenger! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hei, snuppis! Gratulerer som ruger! HURRA!!

:-)

Nå ble jeg glad. Det var en fin beskjed å få på en fredags ettermiddag.

Det er jo flere eksempler her inne på at man har blitt gravid og fått et lite gull som følge av det ene egget. Lykke til, og prøv å kose deg i rugetida.

Skrevet

Så godt å høre!!! :-) Krysser fingre og ønsker deg lykke til i rugetiden!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...